اللهم يارحمن يارحيم..أسئلك .. بعظيم قوتك وجبروتك.. وقدرتك على الخلق..أن تحفظ وطني الكويت...وتحرسه بعينك التي لاتنام..إنك على كل شئ قدير..

الاثنين، مايو 31، 2010

حجاب فاشون...@@





   بصراحة ما بلعتها
 .
 .
 .
  أمس كنت طالعة العصاري بروحي وافتريت عشرين مشوار
 ((( دشي بالموضوع)))

 (:

 مريت مركز سلطان حولي اليديد اللي يم نادي القادسية
 .
 .
 (((للحين ماله علاقة )))

 ( ؛

  سوري قاعدة اكلم نفسي
  الحين الحين

  شفت مجلة هذا غلافها

  اللي فوق بس كلش مابلعتها
  يعني شنو مجلة حق الحجاب
  اللي اعرفة الحجاب حجاب مالة موضة
  بعد هذا شي يديد
  يوم نبشت فيها والا الحلوين المصريين بتوع كلة
  اهما اللي مسوينها
  ليش يعني
  لوتشوفون الازياء كلها نفس الغلاف
  حجاب بو رقبة انا اسمية
  يعني اتحجب واطلع رقبتي ليش
  يعني اتحجب واطلع تراجيي ليش
  انا اشوف السفوووور اللي مو متحجبة وايد اهون
  من حجاب العازة على قولة امي
  والله ....شنو .... حدة مليق ...حتى مافية ذوق
  يضحك والله العظيم
  عذروني بس لازم اعلق ماقدر
 .
 .
 .
  لحد يزعل عفية

هناك 7 تعليقات:

الزين يقول...

الليوان

انا يايه بعلق لين شفت هالملحدة اللي فوق

قشيها من عندج
بعد ما عندن سالفه الا هالنماين تعلق عندنا

اسمحي لي بس انا هالضايعين يستفزون فيني اسلاميتي
ومعاهم اصير متطرفه
:)

Jobove - Reus يقول...
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.
الليوان يقول...

حبيبتي الزين
كلشي ولا الدين
انا حذفت التعليق وحتى الاسم بعد
بس الظاهر ان الكلام انفهم غلط
سمعي انا عشان ابين وجهة نظري عدل انا اللي اعرفة حجاب واحد فقط هو حجابي وحجاب امي من قبلي حجاب اسمة حجاب مو لفة مقطوطة على الراس وكلشي يطلع منها ويسمونها حجاب
واذا هالاشكال تقثج
انا اصك المدونة بكبرها كلشي ولا الزين افااااا عليج

الليوان يقول...

ابية انا حتى الثاني حذفتة مادري شكاتب بس من التدوده انحذف
الله يهداج الزين والله دودهتيني
هههههههههه

may يقول...

خخخخخخ
على قولة بعض الشباب:
يقولون البنت اللي تتحجب ، وتترصرص وتتمكيج ، وعطرها شاق الدنيا ، ووووووو !
أكيد شعرها خشن والا جان ما تحجبت !!

^_^

مساء النور
وإطلالة أولى على مدونتك ،،

ودي*

الليوان يقول...

مي
حياج الله حبيبتي
الساعةالمباركة

غير معرف يقول...

مش لازم يعنى تلبيس الموجود ب حجابه خدى الملابس و البسى حجابك زى مانتى عايزه هى لابس الطرحه كده عشان التصميم يظهر و بعدين مش شرط ان الموديل دى تكون محجبه اصلا دى موديل و خلاص
و كل واحد يخاليه ف حاله المصريات مش لابسين حجاب عشان شعرهم اجعد و لا عطرهم بيشق لاخر الدنيا و مفيش مشكله انك تلبسى ححاب و تبقى شيك ف نفس الوقت و كل واحد بيلبس اللى يريحه مدام الهدوم محترمه احنا لما بنتشرى الموديلات دى بنجبها الاوسع نمرتين من المقاس و بنلبس عليها حجاب محترم

و يا ريت حضرتك تسمعى حلقه القرضاوى ع الجزيره لما اتكلم عن الحجاب قال ان الحجاب مش معناه انك مش هتلبس حلو البسى اللى انتى عايزاه مدام واسع و طويل